Felhívás: jelentkezz vendégbloggernek!

Először is: BÚÉK! 🎉 2017-ben szeretnék többet foglalkozni a bloggal - nincsenek nagy terveim, csak szeretnék több bejegyzést írni. :) ...

Először is: BÚÉK! 🎉

2017-ben szeretnék többet foglalkozni a bloggal - nincsenek nagy terveim, csak szeretnék több bejegyzést írni. :) Viszont van egy kérdésem felétek: mennyire zavar titeket az, hogy néhány bejegyzés csak angolul elérhető?  Ezen már egy jó ideje gondolkodom. Engem például egyáltalán nem zavar ez más blogokon és ha valahol angolul és magyarul is olvasható egy bejegyzés, akkor mindkét részt elolvasom, mert tök más a kettő stílusa. Én például sokszor azért nem írok meg valamit magyarul, mert nem tudom a szöveget úgy "átmagyarítani", hogy azzal elégedett legyek. Meg hát egy kicsit lusta is vagyok ilyen szempontból, mert két nyelven bejegyzést írni olyan, mint két bejegyzést írni, én meg inkább mennék valami mást csinálni. :D

Másodszor: 2017-ben szeretnék vendégírókat a klasszikusmacskára! Egy csomó ötletem van, de ugye először is ehhez vendégbloggerekre lenne szükség. :)
Mindenki jelentkezését szeretettel várom, bloggerekét és olvasókét is (vagy ex-bloggerét, aki csak néha-néha szeretne írni, mindenféle kötöttség nélkül 😊). Témák tekintetében rugalmas vagyok,  a rúzsoktól kezdve a programajánlókig bármi jöhetne. Nem csak egyedül lehetne "dolgozni", szerintem tök jó lenne olvasni ajánlókat egy témában több embertől, elsőkörben főleg ezt lőnném be célnak. :)
Ha érdekel, jelentkezni a lenti űrlap kitöltésével lehet (ha nem töltene be, link itt).


You Might Also Like

0 megjegyzés

Thank you for stopping by!