Catrice kifutó termékek (2017 január)

Van egy barátnőm, aki  mindig szemmel tartja az essence és a Catrice leárazásokat, neki köszönhetitek ezt a bejegyzést is - ugyanis itt van...

Van egy barátnőm, aki  mindig szemmel tartja az essence és a Catrice leárazásokat, neki köszönhetitek ezt a bejegyzést is - ugyanis itt van a 2017 januárjában kifutó Catrice termékek listája! A kifuttatás a Müllerekben kezdődik január 9-től. (Köszi, Cs! 💁💄)


Én biztosan meg fogom nézni (már rosszul kedődik) a matt palettát, egy pár rúzst a Supreme Fusion, Ultimate Stay és a Luminous Lips sorozatból és a szemceruzákat. A Made to Stay Inside the Eye szemceruzát és a pirosítóecsetet pedig mindenképpen megpróbálom levadászni... 💸

Ti szeretnétek valamit venni a kifutó termékek közül?

You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. A Made to Stay Inside the Eye szemceruzát én nem ajánlanám neked. Lelkesen még megvettem már szerintem 2 éve és a ceruza kőkemény volt, úgy kellett kiszúrnom a saját szemem, hogy valamit fel tudjak applikálni és aztán az egész tartalom kiesett a tokból úgy ahogy van. Lehet, hogy csak ezzel az eggyel volt baj, de az sajnos olyan rossz volt, hogy ki kellett dobnom, pedig én nagyon nem szoktam olyat. :/ :(
    De a többi dolog nagyon csini :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon sokáig csak azt használtam, nekem csak az utolsó pár mm keményedett be, szerintem neked pont egy rossz jutott :( Az essence-nek van hasonló ceruzája (kettő is - egy tekerős és egy hegyezős), azok elég jók, most azokat használom. :)

      Törlés
  2. Ilyenkor a kifuttatás során fix %-os kedvezmény szokott lenni a termékekre?:)

    VálaszTörlés
  3. az essence termékek kifuttatásáról nem lehet tudni valamit?

    VálaszTörlés

Thank you for stopping by!