Catrice HD Liquid Coverage Foundation

A múlt héten a Müllerben bóklászva láttam, hogy kikerültek az új Catrice termékek az állványra. ...


A múlt héten a Müllerben bóklászva láttam, hogy kikerültek az új Catrice termékek az állványra. Ez magában nem nagy hír, de én még soha nem láttam a Müllerben teli catrices állványt, így hát naná, hogy meg kellett néznem mindent közelebbről. Amúgy az új dolgok közül nem sok minden hozott lázba, viszont múltkor a barátnőm említette, hogy ő meg akarja nézni az új cseppentős alapozót, és mivel az állvány is érintetlen volt, meg a teszterek is újak voltak... szóval ja, elcsábultam és kipróbáltam. Aztán meg is vettem.

Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy aznap eléggé pénzköltős kedvemben voltam, ráadásul a bőröm sincs a legjobb állapotban, tehát elég gyenge pillanatomban sikerült bevándorolnom a Müllerbe (ahová igazából csak azért mentem, hogy levadásszam a Clinique Moisture Surge tubusos verzióját, ami naná, hogy már nem volt).

Szóval akkor most jöjjön a Catrice HD Liquid Coverage Foundation, amit még nem használtam eleget ahhoz, hogy rendes tesztet írhassak róla, de az első pár használat után azt tudom mondani, hogy eléggé tetszik. 

Szín:
A tesztereket próbálgatva úgy vettem észre, hogy az első két árnyalat igen csak rózsaszínes, ezért aztán az aznap viselt Bourjois Healthy Mix 52-höz hasonlítva a harmadik, 030 Sand Beige-t választottam. A Bourjois-nál egy picit sötétebb, de eldolgozva szépen egybeolvad a bőrömmel, tehát aki annál világosabb bőrű és sárgás tónusú, annak ezt az alapozót kevernie kell mással.

Kiszerelés és ár:
30 ml, pipettás üveg, 2295 forintért.

Az alapozóról:
A Catrice oldalán a következőt írják róla: Második bőrréteg. Egyenletes arcbőr high definition kivitelben. A pipetta applikátorral felvihető, extra-könnyű, folyékony textúra kiváló fedést, és akár 24 órán át tartó hatást biztosít. Különböző bőrszínhez választható négy árnyalatban. 30 ml. (az üvegen még azt is ígérik, hogy mattít). Matt finis helyett szerintem inkább szép, egészséges bőr finise van (bármit is jelentsen ez), viszont tényleg elég jól egybeolvad a bőrrel, és nem is kell vele sokat bajlódni felvitelkor. A száraz részeket nem nagyon emeli ki (pedig nekem azokból most elég sok van), viszont nekem csak ecsettel sikerült felvinnem szépen (illetve ujjakkal is), a sminkszivacsot valamiért nem szereti (de aztán lehet, hogy ez is csak a bőröm ordenáré állapotának tudható be). Fényesedni rajtam fényesedik, de mi nem, viszont sok más alapozómmal ellentétben nem ült bele a mosolyráncomba, pedig egész nap rajtam volt, és még mosolyogtam is... :)

Összességében: örülök, hogy megvettem, az eredeti All Matt Plus óta nem igazán tetszettek a catrices alapozók, de a HD Liquid Coverage alapozó eddig elég jól teljesít. :)




Last week I was aimlessly wondering the isles of Müller (wasn't that aimless, actually. I was on the hunt for the Clinique Moisture Surge 15ml tube) when I stumbled across a shining, restocked Catrice display. Which, honestly, is a very rare sight so I went and had a look at the new stuff. I ended up buying their new foundation, the Catrice HD Liquid Coverage, which comes with a pipette and is rather lovely.

I haven't been using it for a long time to have a well-formed opinion and my skin is playing up a little (it's in a grim state, not gonna lie) but so far I'm really enjoying using it. So instead of a review, this is more like a first impressions kind of post.

Colour:
There are four shades in the range and I found that the first two lighter ones are rather pink based, so after careful evaluation and comparison to the Bourjois Healthy Mix 52 (which is my perfect shade), I went for the third one, 030 Sand Beige. It's a bit darker than the Bourjois but really does blend in well. If you are lighter than Healthy Mix 52, you might need to mix the Catrice with something else.

Packaging & price:
30 ml bottle with pipette (meaning that the foundation is very runny) for 2295 HUF.

About the foundation:
Catrice says the following on their website: Second Skin. The HD Liquid Coverage Foundation offers a high but natural-looking coverage, while feeling extremely lightweight – just like a second skin. Whilst providing a smooth and even complexion, the ultra-liquid texture is extremely high performing and longlasting. It covers imperfections up to 24 Hours and mattifies the skin. The extremely high definition finish is sure to make the skin beautifully even and camera ready. I think it gives a really nice, natural finish, so don't let that 'it mattifies the skin' scare you. It is very lightweight, wears well and doesn't emphasize any dryness (I have plent yof that now) or uneven texture. I couldn't blend it out with a damp sponge (maybe because my skin is having a rough time these days?) but works wonderfully with a brush on fingers. It gets a little shine throughout the day - I have oily skin and what doesn't get shiny on oily skin? - but nothing a little powdering can't solve. It wore extremely well and did not settle in the lines around my mought which is great because lately many of my base products like to nestle in there.

All in all, I think it's a great little foundation so far and I'm curious to see how it will perform later (also: how well it mixes with other things). 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Köszi a tesztet!
    Ha elfogadsz egy kis tanácsot, picivel több kép jó lenne. Esetleg a pipettáról, hogyan fest az alapozó bőrön, milyen eldolgozva, stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a tanácsot, viszont egyelőre a telefonommal fényképezek, ezért nem minden kép sikerül úgy, ahogy én szeretném, életlen/elmosódott képet pedig nem akarok feltölteni. De legközelebb igyekezni fogok. :)

      Törlés

Thank you for stopping by!